На наших очах відбуваються наймасштабніші зміни на планеті. І, на жаль, не завжди позитивні. Завдання бізнесу наразі – реалізовувати концепції стійкого екологічного розвитку.
На прикладі кейсу компанії adidas, який було номіновано на Премію HR-бренд Україна 2018, розповідаємо, як це зробити.
ВИЗНАЧИТИ ЦІЛІ ВАШОЇ КОМПАНІЇ
Представники adidas зазначають, що їхня компанія є амбасадором стійкого розвитку. Її цілі: змінювати життя людей через спорт та здорове навколишнє середовище, створювати унікальну продукцію зі вторинної сировини (наприклад, кросівки з пластикових пляшок), формувати екосвідомість у нового покоління тощо.
ВИЗНАЧИТИ АКТУАЛЬНІ ГЛОБАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ
Представники компанії наводять сумну статистику: населення планети споживає на 50% більше ресурсів, ніж може давати, переробляти та відновлювати. А глобальне потепління здійснює все більш негативний вплив внаслідок збільшення змісту СО2 в атмосфері.
КРОКИ НА ШЛЯХУ ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМИ
У 2018 році adidas провели наймасштабнішу бігову кампанію, в якій взяло участь понад 1 мільйон бігунів з усього світу. За кожен кілометр компанія перераховувала в фонд Parley 1$, а за працівника – 10 євро. Кампанія тривала один місяць, за який учасники пробігли відстань, що дорівнює 300 екваторам, а adidas перерахувала $1 млн у фонд Parley. Окрім того, компанія проводила лекції з сортування сміття та акції з плогінгу (пробіжка, поєднана зі збиранням сміття на вулицях).
Більш детально про кейс adidas дивіться у відео 👇
Цікавитесь іншими кейсами, які можуть продемонструвати процес трансформації бренда роботодавця, сучасні тренди в роботі з персоналом? Ви хочете познайомитись з HR-спільнотою, приєднатись до унікального нетворкінгу? Та бажаєте першими дізнатись про тренди управління талантами?
Залишайте