Статьи

Чому вашій компанії потрібні корпоративні цінності?

РЕКРУТОРІЯ: вебінар з Наталією Красновою
РЕКРУТОРІЯ: вебінар з Наталією Красновою
HRD компанії Bestseller Group

Згідно з опитуванням СЕО, опублікованого Forbes, 90% респондентів вважають, що корпоративна культура важлива, а 92% вірять, що покращуючи корпоративну культуру можна збільшити і ринкову вартість компанії.

Таку статистику навела Наталія Краснова, HRD компанії Bestseller Group, на вебінарі проекту «Рекруторія». За особистим спостереженням спікерки, дефіцит сенсів та невідповідність місії і лозунгів компані реальності та здоровому глузду є частою причиною звільнення співробітників.

Тож, що стоїть за поняттям «корпоративні цінності» і чому вони мають бути реальні, а не декларативні?

КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА: СКЛАДОВІ ТА РІВНІ

Стиль керівництва та менеджменту, культура спілкування та надання зворотного зв'язку, стиль вирішення конфліктів, правила, традиції, норми поведінки та табу, з яких складається корпоративна культура має три рівні:

  1. Артефакти / его – видима частина, зовнішній прояв (офіс, дрес-код, стиль поведінки співробітників і т.д.)
  2. Цінності, які проголошують / супер-его – те, що заявляється (як правило, першими особами компанії), те, якими ми хочемо бути або принаймні здаватися
  3. Базові переконання і уявлення / воно – поведінка, яка заохочується, карається, рамки свободи, окреслені межі

Варто пам’ятати, що компанія завжди схожа на свого засновника, хоче він цього чи ні. При цьому, якщо не працювати з третім рівнем корпоративної культури, то вона не буде викликати емоцій, залишиться на формальному рівні та буде мало впливати на життя та результат компанії.

ТРУДНОЩІ ЗМІНИ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ

Трансформація цінностей у компанії – процес важливий, але не варто очікувати, що він буде відбуватись без труднощів.

Наталія навела 4 види проблем, з якими ви може стикнутись:

  1. Когнітивні проблеми – люди повинні чітко розуміти, чому зміни необхідні
  2. Проблеми з нестачею ресурсів – чи є у нас люди, гроші і час на зміни
  3. Проблеми мотивації – чи хочуть люди змін?
  4. Політичні проблеми – повинні бути запобіжники, які утримують від відкату назад

Не впевнені, що цінності вашої компанії відповідають її місії та цілям?

Чи сумніваєтесь у тому, що ваші співробітники розуміють та підтримують ці цінності?

Проведіть діагностику HR-бренда разом з hh.ua | grc. Це комплексне дослідження, яке дозволяє зрозуміти сильні та слабкі сторони компанії як роботодавця, рівень залучення, мотивації, утримання, ризики звільнення співробітників, сприйняття EVP та цінностей компанії, канали комунікації з цільовими аудиторіями.

До речі, як раз темі залученості буде присвячений наступний вебінар «Рекруторії». 25 червня Вікторія Дробович, Manager, People Lead EPAM, поділиться своїм поглядом на те, що впливає на її рівень та в чому полягає роль менеджера та HR у цьому контексті. Реєструйтесь!

Слідкуйте за нашими заходами для HR-спільноти в вашому персональному кабінеті роботодавців на hh.ua | grc, а також на сторінці в Facebook. Підписуйтеся на Telegram-канал Рекруторії.

Вакансии дня

Комментарии