За даними опитування hh.ua, проведеного у березні 2018 року, 63% респондентів вказали, що під час звільнення чи скорочення з боку компанії не було реалізовано жодних заходів підтримки. Такі ж дані отримано і від роботодавців: 60% компаній зазначило, що не застосовують аутплейсмент.
Цифри дають відповідь на це запитання.
У 66% опитаних працівників лишався негатив відносно компанії після звільнення або скорочення. Він проявлявся у різних їхніх діях: 2/3 з цих респондентів зазначили, що у розмовах негативно відгукувалися про роботодавця, кожен 10-й писав негативні відгуки в Інтернеті, а 5% – подавали позов до суду.
Ось такі активності звільнених працівників можуть вщент зруйнувати репутацію компанії як роботодавця. Всі ті зусилля, які докладалися для побудови сильного HR-бренда, можуть виявитися марними. І навіть у ситуації, коли компанія не працює над власним брендом на ринку праці, її імідж формується стихійно, в тому числі ось такими діями звільнених працівників.
І тут уже компанія сама вирішує, чи турбуватися про це заздалегідь, чи відпустити ситуацію.
Один з варіантів “першої допомоги” працівникам — це аутплейсмент, який, своєю чергою, і є одним з інструментів формування та підтримки позитивного бренда роботодавця.
За результатами опитування 555 роботодавців з різних галузей та різних за розміром компаній, проведеного hh.ua у березні 2018 року, лише у 6% компаній аутплейсмент — це стандарт при скороченні працівників, 22% респондентів вказали на те, що аутплейсмент в їхніх компаніях скоріше виняток, 12% — застосовують аутплейсмент для деяких категорій працівників, інші — не використовують цю програму.
• зниження негативних емоцій від звільнення;
• збереження лояльності співробітників до компанії;
• формування позитивного іміджу компанії.
• зниження ризиків у зв’язку із судовим розглядом;
• зниження ризиків конфліктних звільнень;
• надання реальної допомоги людині в пошуку нового місця роботи.
58% роботодавців організовують процес аутплейсменту власними силами, 39% зазначили, що це залежить від посади працівника — вдаватися їм до сторонньої організації чи ні, а от 3% — повністю віддають цей процес на аутсорс.
Так, HeadHunter Україна має досвід у реалізації програм аутплейсменту для компаній з виробничої сфери та сфери послуг.
• Звернутися до менеджера або директора департаменту продажів Асі Воробйової;
• За вашим сформульованим запитом фахівці HeadHunter Україна підготують проект рішення підтримки працівникам, яких скорочують;
• Проект узгоджується та визначається термін запуску;
• HeadHunter Україна реалізує проект.
Ася Воробйова +38 093 542 55 13 та +38 044 230 87 39